Răspuns :
a) Stim ca se citeste o valoare de la tastatura o valoare care va reprezenta kg obiectului si este un numar de tip real(float).
b)O sa retin intr-un sir de caractere unitatea de masura citita de la tastatura.
O sa ma folosesc de primul element al sirului pentru a deduce unitatea de masura in care trebuie sa se faca transformarea(trebuie sa iau in calcul si cazul in care elementul este d ,deoarece avem dg si dag).
Pentru a urca pe scara :10 si pentru a cobora *10.
c) un sir de caractere pentru unitatea de masura.
o variabila de tip float pentru obiect.
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
float obiect;
char transformare[4];
cin>>obiect;
cout<<"Introduceti unitatea de masura in care doriti sa se converteasca greutatea:";
cin>>transformare;
switch(transformare[0])
{
case 'm':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*1000000<<" mg";
break;
case 'c':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*100000<<" cg";
break;
case 'd':
if(transformare[1]=='g')
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*10000<<" dg";
else
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*100<<" dag";
break;
case 'g':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*1000<<" g";
break;
case 'h':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*10<<" hg";
break;
case 'q':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect/100<<" q";
break;
case 't':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect/1000<<" t";
break;
case 'v':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect/10000<<" v";
break;
default:cout<<"Unitatea de masura este invalida!";
}
return 0;
}
b)O sa retin intr-un sir de caractere unitatea de masura citita de la tastatura.
O sa ma folosesc de primul element al sirului pentru a deduce unitatea de masura in care trebuie sa se faca transformarea(trebuie sa iau in calcul si cazul in care elementul este d ,deoarece avem dg si dag).
Pentru a urca pe scara :10 si pentru a cobora *10.
c) un sir de caractere pentru unitatea de masura.
o variabila de tip float pentru obiect.
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
float obiect;
char transformare[4];
cin>>obiect;
cout<<"Introduceti unitatea de masura in care doriti sa se converteasca greutatea:";
cin>>transformare;
switch(transformare[0])
{
case 'm':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*1000000<<" mg";
break;
case 'c':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*100000<<" cg";
break;
case 'd':
if(transformare[1]=='g')
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*10000<<" dg";
else
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*100<<" dag";
break;
case 'g':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*1000<<" g";
break;
case 'h':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect*10<<" hg";
break;
case 'q':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect/100<<" q";
break;
case 't':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect/1000<<" t";
break;
case 'v':
cout<<obiect<<" kg="<<obiect/10000<<" v";
break;
default:cout<<"Unitatea de masura este invalida!";
}
return 0;
}
Vă mulțumim pentru vizita pe site-ul nostru dedicat Informatică. Sperăm că informațiile disponibile v-au fost utile și inspiraționale. Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de suport suplimentar, suntem aici pentru a vă ajuta. Ne face plăcere să vă revedem și vă invităm să adăugați site-ul nostru la favorite pentru acces rapid!